Tuesday 20 September 2011

Pakej Cetak T-Shirt & Cenderahati

MesinCetak.my 

Pernahkah anda terfikir urusan perniagaan anda akan menjadi semudah ini? Kami mempunyai jawapan untuk persoalan itu. Produk yang cuba dipasarkan ini mampu membuatkan anda tersenyum puas dengan hasilnya. Produk ini sangat baik dan kini harganya jauh lebih rendah sehingga membuatkan anda mampu memilikinya.

Inilah yang anda perlukan, Mesin Cetak Serbaguna 6-in-1 Heat Press. Mesin ini menjanjikan kualiti yang sangat memuaskan dalam tempoh masa yang tidak dijangka. Kepakaran khusus tidak diperlukan untuk menghasilkan produk yang memuaskan hati, ianya cukup lengkap dengan bantuan mesin ini sahaja. Mesin ini berupaya mencetak T-shirt dan pelbagai jenis cenderahati seperti mug, topi, beg, jubin seramik dan mousepad. Bermula secara kecil-kecilan, pulangannya adalah sangat lumayan.



Mesin cetak serbaguna ini merupakan satu-satunya penyelesaian berkos rendah bagi anda yang ingin memulakan perniagaan cetakan T-shirt dan pelbagai jenis cenderahati samada secara separuh masa atau sepenuh masa. Dengan bantuan mesin serbaguna ini, urusan mencetak boleh dilakukan ketika berada di rumah, pejabat, kiosk, ekspo, kolej dan sebagainya. Pendek kata, anda tidak memerlukan ruang yang besar atau tempat yang khusus untuk melakukannya. Jaminan diberi bahawa mesin serbaguna ini adalah yang terbaik. Kerana ia mampu memberi kawalan digital untuk masa dan suhu serta mempunyai tekanan yang boleh dilaras.

Mesin serbaguna 6 dalam 1 ini juga dilengkapi dengan komponen seperti Heat Press bersaiz 14 x 16 inci dan Mug Press, Cap Press dan Plate Press. 

- Heat Press 14inch x 16inch (Cetakan pada T-Shirt, Tiles, Mousepad, Jigsaw Puzzle)
- Cap Heat Press (Cetakan pada Topi)
- Mug Heat Press (2 saiz: Cetakan Mug, Latte dan Water flask)
- Plate Heat Press (2 saiz: Cetakan pada Pinggan bersaiz 10cm dan 15cm)
- Kawalan suhu/masa automatik
- Automatic alarm
- Saiz (L x W x H): 38 x 43 x 34cm
- Voltage: 220V
- Power: 1,250W
- Temperature range: 0 – 380°C
- Color: silver grey
- Berat: 33kg
- Timing range: 0 – 999sec.


Peluang perniagaan yang anda impikan boleh dimulakan serta merta sebaik anda membeli mesin serbaguna ini. Ia merupakan perniagaan yang tidak tepu dan peluang terbuka luas untuk semua orang yang berminat. Mesin ini juga jauh lebih murah dan menjimatkan jika hendak dibandingkan dengan mesin pencetakan industri yang lain. 

Anda boleh mencetak T-shirt dan pelbagai jenis cenderahati di ruang kerja dengan selesa dan segera boleh menyimpannya setelah tugas mencetak selesai.

Kaedah cetakan menggunakan mesin serbaguna ini memerlukan 3 elemen utama iaitu
1. Sublimation Paper,
2. Sublimation Paper bersama printer Epson T13 dan
3. Mesin cetak serbaguna 6-in-1 Heat Press.

Kaedah ini sangat sesuai untuk cetakan pada produk seperti T-shirt yang bewarna cerah, tiles, mousepad, jigsaw puzzle dan pillow.

Keuntungan yang bakal anda perolehi bergantung kepada jenis produk yang dicetak.

Contohnya anda mencetak 100 helai T-shirt berwarna putih dengan mark-up RM10, keseluruhannya anda akan memperolehi RM1000

Katakan pula anda mencetak T-shirt berwarna gelap dengan mark-up RM15 untuk sehelai. Keseluruhannya akan memperolehi pendapatan sebanyak RM1500

Katakan lagi anda mencetak sebayak 50 biji mug. Jika sebiji mug dengan mark-up RM15 maka anda akan mendapat RM750. Tidak termasuk cetakan pada barangan cenderahati yang lain lagi.

Andaikan pula anda mencetak 100 unit cenderahati dengan mark-up RM10 seunit, anda akan menerima RM1000

Jumlah pendapatan anda adalah RM4250.00 sebulan. Keuntungan yang dikaut akan membuatkan anda berpuas hati.

Bayangkan pula jika jabatan kerajaan yang membuat tempahan dengan anda, pasti lebih banyak tempahan dan lebih banyak bayaran yang anda terima. Jika terdapat organisasi lain pula yang membuat tempahan dengan anda untuk majlis sempena majlis perkahwinan, sambutan hari guru, majlis harijadi dan sebagainya dalam kauntiti yang banyak akan menggalakan lagi perniagaan anda.

Dapatkan Pakej Lengkap Mesin Cetak 6-in-1 Heat Press hari ini juga! Ia termasuk:

- 1 unit Printer Epson T13 yang berharga RM160
- 4 botol Sublimation Ink CYMK dengan isi kandungan 100ml setiap botol berharga RM240
- Bukan itu sahaja, ia juga didatangkan dengan 1 set Empty Cartridge untuk Epson T13 berharga RM60.
- Selain itu anda juga akan mendapat 100 keping Sublimation Paper dan 10 keping Dark Paper yang masing-masing bernilai RM50

Bonus Tambahan

Hasrat kami supaya anda terus menggunakan mesin serbaguna ini dan menjana pendapatan dengan kemudahan yang diberikannya. Kami akan memberikan diskaun yang terendah beserta dengan beberapa bonus tambahan. Bonus sahaja bernilai RM650.

Bonus 1
Kami menganjurkan bengkel membuat cetakan secara percuma kepada anda untuk mengajar cara mengendalikan mesin ini dan teknik membuat cetakan. Bagi memastika pemahaman dan fokus yang tidak berbelah bahagi, kami juga akan memastikan setiap seorang peserta belajar dengan seorang tenaga pengajar sahaja.

Bonus 2
Pihak kami juga menyediakan penghantaran mesin secara percuma yang bernilai RM100 dengan menggunakan khidmat City Link Ekspress yang berkualiti dan dipercayai ke seluruh Semenanjung Malaysia.
Sementara bagi penghantaran Sabah, Sarawak dan Labuan, kami menggunakan perkidmatan parcel udara oleh Pos Malaysia. Pihak kami akan segera menghantar mesin serbaguna ini setelah pembayaran anda disahkan dalam tempoh 24 jam. Produk akan selamat tiba kepada anda dalam masa 2-3 hari mengikut kawasan.
Penghantaran akan dilakukan setiap hari dalam waktu bekerja pada pukul 12.00 tengahari. Tempahan selepas masa ini akan dilakukan pada keesokan hari.

Bonus 3
Anda akan diberikan cenderahati bernilai RM200 berupa:
- 8 unit mug putih
- 1 unit magic mug
- 4 unit pinggan seramik + stand
- 4 unit seramik tiles putih + stand
- 10 unit mousepad
- 2 unit latte mug
- 3 unit jigsaw puzzle
- 1 unit flask
- 1 unit sublimation pillow
- 1 helai T-shirt putih
- 2 gelung tape anti-hot
- 1 keping telfon paper.


Bonus 4
Template grafik pro bernilai RM350. Koleksi template seperti ini amat sukar didapati di pasaran dan harganya mencecah ratusan ringgit. Tetapi kami mahu memberikan kepada anda secara percuma. 
Dengan template ini anda boleh membuat design untuk T-shirt, mug, pinggan, mousepad, jigsaw puzzle, water flask, tiles, dan banyak lagi tanpa bersusah payah. 

Dapatkan lebih 200 koleksi template grafik professional T-shirt dan cenderahati berkualiti tinggi yang boleh digunakan terus. Anda hanya perlu edit atau ubah suai template yang telah diberikan. Menggunakan template yang diberikan, anda boleh terus memulakan perniagaan pencetakan.
Anda tidak perlu menjadi seorang pakar grafik. Memadai dengan pengetahuan asas dalam Adobe Photoshop. Tenyata ianya membuatkan urusan kerja anda lebih mudah. Sekaligus memperoleh kepercayaan pelanggan dan menjadikan anda seorang yang professional.

Jadi, apa anda tunggu lagi, dapatkan juga jaminan 1 tahun untuk produk kami ini. Jika terdapat sebarang kerosakan, kami akan membaik-pulih dengan percuma. Anda Cuma perlu membayar kos penghantaran sahaja. Keputusan di tangan anda dan tawaran kami adalah terhad.

Hari ini, pakej lengkap mesin serbaguna 6 dalam 1 ini beserta 4 bonus tambahan hanya berjumlah RM2980 sahaja. Ya, RM2980 sahaja (Harga asal RM4200). Anda jimat sebanyak RM1220 dan harga ini amat luar biasa. Paling utama,modal sebanyak RM2980 adalah sangat kecil untuk mendapatkan pakej lengkap perniagaan cetakan T-shirt dan cenderahati ini.
 

Sila layari laman web: www.MesinCetak.my

No comments:

Post a Comment